2012. július 12., csütörtök

sorry :(

Bocsi hogy már rég nem írtam részt... Csak nincsen ihletem, meg kicsit beütött egy-két dolog ami nem kellett volna. Mindegy. Szóval most lesz egy kis szünet határozatlan ideig, amíg írok 4-5 részt. Mert most piszkozatban egy sincs. Meg van egy másik blog amit 4-en írunk, szintén 1Ds azzal vagyok elfoglalva. Viszont örülök, hogy jöttek pozitív visszajelzések! :) És láttam pár blogon, hogy ott vagyok a kedvenceknél/linklistán. :) Ami szintén baromi jól esik. És sokan mondták, hogy milyen egyedi a blog. De nem az, mert a legjobb barátnőmtől szedtem az ötletet, akinek nagyobb képzelő ereje van mint nekem. Csak így könnyebb írni, hogy nem össze függő a történet, szerintem. :) Na lényeg: SZÜNET amíg lesz 4-5 rész piszkozatban. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése