2013. február 20., szerda

1. díjam :)

Először és mindenek előtt szeretnék, minden kedves olvasótól elnézést kérni, mert nem hoztam egy ideje frisst. Viszont hihetetlen érzéssel tölt el, hogy szavaztok minden bejegyzésem után. :) És a több mint 3000 (!!!!!) látogatót. Annyira nagyon szeretlek titeket. *-* És Most megkaptam a blogom első díját. Amit nagyon köszönöm Li ttle-nek, hogy megkaphattam. :)
11 dolog magamról:
  1. A legnagyob álmom egyszer Los Angeleben élni.
  2. Imádom a kutyákat, volt is egy német juhászom Lady. :)
  3. Imádom az idézeteket
  4. Rengeteg filmet láttam már.
  5. 5 példaképem van
  6. Sok karkötőt hordok :D (ez nem tudom miért volt fontos)
  7. Szeretnék egy tornacsuka és sapka/kalap gyűjteményt egyszer. Ez fura de igaz :D
  8. Tavaly február végétől imádom, és szeretem a Srácokat
  9. Szeretnék egyszer egy mini regényt kiadni
  10. Még fogalmam sincs hová akarok továbbtanulni, és, hogy egyáltalán mi akarok lenni, ha nagy leszek.
  11. Önkéntes vagyok a helyi menhelyen. s büszke vagyok rá. :)
11 válasz:
  1. Hány éves vagy? - Nyáron leszek 14.
  2. Mióta írsz blogot? - Talán 3 éve volt egy kutyás/menhelyes blogom, csak valaki (sejtem ki) jelentett a Blogspot-nak, és le lett tiltva. Pedig rengeteg munkám volt benne..... Az volt az első.
  3. Mennyi blogot olvasol? - Nem sokat, talán 5öt-6ot.
  4. Mennyi könyvet olvasol? - Ezt nem teljesen értem. Ha jelenlegre gondolsz. Akkor 1et, ha úgy általánosan érted, akkor sokat olvasok napról-napra. :D
  5. Van tesód? - Van :) Egy bátyám, aki 7 évvel idősebb nálam, még is mi vagyunk a legjobb tesók :)
  6. Van szerelmed? - Ha elérhetőre gondolsz. Nincs. Ha elérhetetlenre akkor van.
  7. Ha van mi a neve? (elég a becenév) - Becenevek? Hazza, DJ Malik, BooBear, Nialler, Liyumm :D
  8. Melyik számon tudsz sírni? - a 7es számon.. bár ha belegondolok a 749639 is elég szomorú. Csak vicc :D aaa... Nickelback - Lullaby 
  9. Itt is a Nickelback - Lullaby-t mondanám, és demi Lovato - Skyscraper
  10. Kedvenc zenész? (1D-n kívül) - Demi, Miley, AC/DC, SuperNem, Oasis, P!nk, Ramones, Pink Floyd, Cher Lloyd, Michael Jackson. Meg még egy páran. :)
  11. Igazakat írtál? - Nem kenyerem a hazudozás, és ha nem lenne igaz akkor valószínűleg, nem írtam volna le, ha nem lenne igaz...
Mivel nem nagyon szeretném továbbküldeni, mert szerintem sértődés lenne belőle, így a következő 2 lépést kihagynám. Ha nem gond. :)

És még egyszer nagyon-nagyon köszönöm a díjat, és örülök, hogy ilyesfajta visszajelzéseket kapok. :) ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése